tiistai 5. maaliskuuta 2013

Fillari ja Slanka

Maaliskuun kalenteri, vaikkapa tietsikan taustakuvaksi.
DIEETTIPÄIVÄ II - 131

Kotifillarointi

Siinä ne ovat, kova pari, kestää kaiken. Paitsi fillari taitaa hajolta alta kun sitä sisatiloissa rääkään kuten kääkkää. Eli tänään tein uimahallin kuntosalille menon sijasta kotifillaroinnin. Senkin tosin lyhyemmän kaavan mukaan. Eivät tuloksetkaan olleet kovin hääppöisä sillä aikaakin kului hommaan vain 40 minuuttia. Saaliiksi tuli 477 kilokalorin kulutus.

Parasta kuitenkin oli tuo sykepuoli. Varsinkin keskiarvo tuli kohtuullisen korkeaksi (minun kykyihini suhteutettuna), eli se oli 108 sykettä per minuutti. Maksimissaan se oli 139 ja minimissään 65 sykettä minuutin aikana. To alin oli aivan lopussa kun irroitin sykevyöni ja olin kaikesta tasaantunut. Lähtösyke oli 88 eli olin jo touhunnut yhtä ja toista eli kahtatoista ennen fillarille istumistani. Kuitenkin huippuharjoitusvaikutus oli melkoisen alhainen, siis 2,5/5 joskin ylläpitäväksi sitä mainitaan.

Kuntoon kesäksi

Jokakeväinen uimahallin, tai uimahallien kampanja Kuntoon kesäksi pyörähtää liikkeelle tänän vuoona tulevana lauantaina eli 8.. maaliskuuta ja se päättyy 14. huhtikuuta. Kuten varmaan jokainen blogiani pidempään seurannut tietää, niin menneenä vuonna sijoituin oman hallin  kisassa toiselle sijalla. Kuitenkin oli sen aikana hoidattamassa TIA-kohtaustani. Olen siis ylpeä tuosta saavutuksestani. Toivottavasti tuo kohtaus ei jättänyt suurempia aukkoja päähäni?

Nyt en ole aivan varma omasta osallistumisestani tai edes kohtalaisesta sijoittumisesta ko. kisassa. Jotenkin on sellainen tunne, että se ei juuri tänä vuonna ole minun kisani. Tosin tämä tunne saattaa hyvin muuttua, sillä olenhan melkoinen tuuliviiri kuten useat poliitikkommekin.

Pakolla kuitenkaan minua ei saa tekemään mitään. Ei edes itse itseäni pakottamalla. Siitä ei tule kuin harmia niin itselle kuin muillekin.

Slankat

Tänään olen slankaanut vain puhtaalla vanilialla. Tosi on syötykin, sillä lääkärin oheiden mukaan pitäsi saada muusta ravinnosta toistaiseksi noin 1500 kilokaloria. Mutta tällä viikolla ei ole Hoikistamon vertaistukiryhmän tapaamista - valitettavasti. No onneksi Slanka riittää vielä tulevaksikin viikoksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti