lauantai 26. tammikuuta 2013

Dieettipäivä II -105

NUKKUMINEN
Näyttelyn kuraattori Tyko Elo.

Tänään on oltu koko pävä Etelä-Pohjanmaalla. Kuitenkin oltiin jo viime yökin. Nyt kuitenkin on todettava, että mikä se yö olikaan? On vain niin yksikertaisesti todettava, että minä en osaa nukkua. En muuten ole osannut sitä koko elinaikanani, siis mitä äitini kertomuksiin on uskomista ja tietenkin omiin aiempiin kokemuksiini. 

Olin näet unohtanut nukahtamislääkkeeni Hämeeseen. Tietenkin nukahdan melko helposti, kuten olen aina tehnyt. Mutta tuo uni kestää puolesta tunnista puoleentoista, ja sitten olen lopun yötä pirteä kuin peipponen. Tästä johtunevat varmaankin sydämeni ongelmatkin. Tosin olin aiemmin aivan otettu kun tulin toimeen hyvin vähäisillä yöunilla. Niin tuli muuten toimeen Napoleonkin.

NELIMARKKA-MUSEO

Tänään iltapäivällä kävimme kutenkin katsomassa eteläpohjalaisten taiteilijoiden näyttelyn avajaisia. Oli ihan kutsukirje tullut tuonne Nelimarkka-museoon. Näyttely ei valitettavasti ollut mielestäni kovin korkeata tasoa ja yhden tekijän Förstin parin työtä olisin voinut hankkia, mutta muuten muut olivat korkeintaan keskitason amatöörejä.  Valitettavaa museon oman imagon kannalta katsottuna.

En ole aikaisemmin tuossa maakuntamuseossa käynytkään. Siellä ei ollut Nelimarkan omia töitä lainkaan, vaan ne oli poistettu töherrysten tieltä.

SLANKA

Tänään on ollut todellinen Slankan päivä, sillätodellaaktiivisesti olen asiaan paneutunut, vaikka vasymys on vaivannut. Toisaalta Veljenvaimo on kiinnostunut asiasta ja se on mitä myönteisin asia mitätänään on tapahtunut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogiarkisto