tiistai 1. tammikuuta 2013

Dieetitpäivä II - 080

Nämä lumet ovat Pariisin katoilta kuvattuja.
Ja vuosi alkoi hiljalleen ja varhain nukkumisella. Tosi ehdin vielä kuulla mezzanoten paukkeet eli räjähtelyt puoliltaöin. Vaan on aika katsoa elämän tosiasioita ihan suoraan silmiin. Jostain olen lukenut erilaisia mietelmiä ja niitä aion tässä siteerata. Useat mielestäni kiteyttävät hienosti koko elämän kaikkine mutkineen. 

- Ei ole väliä kuinka hitaasti liikut. Olet silti nopeampi, kuin sohvalla löhöäjät. 

- Yksi tunti on neljä prosenttia päivästäsi. Lopeta siis tekosyyt ja liiku. 
 
- Sanakirja on ainoa missä menestys tulee ennen työtä.
 
- Ne joilla ei ole aikaa liikunnalle pitää etsiä sitä sairauksille.

- Ainoa treeni mitä kadut on se, jota et tehnyt. 

- Me emme lakkaa liikkumasta koska vanhenemme. Me vanhenemme koska lakkaamme liikkumasta.

- Olen menettänyt yli 9 000 pistettä urani aikana. Olen hävinnyt lähes 300 peliä. 26 kertaa minulla on ollut mahdollisuus voittaa peli vapaaheitolla, mutta olen heittänyt pallon ohi. Olen epäonnistunut uudestaan ja uudestaan. Ja vain siksi olen myös menestynyt. Toteajana korpipalloilijan Michael Jordan.

- Kun jalkasi ovat väsyneet juokse sydämelläsi.

- Pidä huolta kehostasi. Se on ainoa paikka missä sinun täytyy elää. 

- Olen parempi, kuin olin eilen, mutta en yhtä hyvä kuin mitä tulen olemaan huomenna. 

- Jossain päin maailmaa joku treenaa silloinkin, kun sinä et. Kilpailussa hän voittaa. 

- Epäonnistut 100 prosentissa niistä yrityksistä, jotka jätät käyttämättä. Toteajana jääkiekkoilija Wayne Gretzky.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogiarkisto