lauantai 24. maaliskuuta 2012

Dieettipäivä 162


Tämä päivä ei ihan toiminut suunnitelmieni mukaan. Sattuneesta syystä lastenhoito venähti aina tämän päivän jälkimmäiselle puoliskolle saakka. Pienin vempele valvotti vanhaa miestä kovin paljon keskellä yötä ja se kostautui mitääntekemättömyytenä päivän puolipäivän jälkeisellä puoliskolla. Eli en siis ole tehnyt yhtikäs mitään, olen vaan nukkunut iltapäivän ja vetänyt unta puserooni. Oli lasten hoitaminen vaan niin perusteellisen raskasta. Toki sain kehujakin. Isommat neidit totesivat, että tein hyvää ruokaa kuten olen ennenkin tehnyt. Se tietenkin lämmitti suuresti sydäntäni. Kehu maistuu aina, joa varsinaista ruokaa enemmän.


En siis ehtinyt räpiköimään kotikylän altaaseen sillä kilpailussa luetaan suoritukseksi vain ja ainoastaan samassa uimahallissa uidut metrit. Ja uidut metrit ratkaisevat. Nyt olen jäljessä aikataulustani ja syynä tämä päivä. Pitäisi olla taitettuna matkaa 14 * 3 km eli 42 kilometriä ja nyt takanani on vain 40.35 kilometriä. Puuttuu siis kokonaista 1,25 kilometriä. Jos tuon jakaa tulevan viikon kuudelle päivälle niin jokaiseni pitäisi räpiköidä vähintään 200 metriä yli asettamani tavoitteen.


Yhteensä olen kisan kuluneen 14 päivän aikana kuluttanut 14.033 kilokaloria ja saanut saaliikseni yhteensä 5020 MET-minuuttia. Tämä ylittää hyvin tieteilijöiden asettamat tavoitteet eli viikoittain pitäisi ansaita 500-1000 MET-minuuttia kestävyystyyppisessä liikunnassa. Kaikesta huomitta, tai juuri siksi, olen tyytyväinen itseeni. Eli aina pitää löytää jotain positiivista omasta minästään ja minä löydän aina omastani ja paljon!


Päivän saaliiksi tulee myös erilainen kuva Washingtonin kirjeenvaihtajalta tämän kevään kirsikankukkien loistosta Maan ensimmäisen presidentin George Washingtonin mukaan nimetyn muistomerkin ympäristön kirsikankukkamerestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogiarkisto